Toimi näin, jos matkalla sattuu vahinko
Täältä saat tietoa mitä tehdä vahingon sattuessa matkan aikana.
Sairaanhoidon tarve
Kun tarvitset sairaanhoitoa, ota yhteyttä meidän matkahätäpalveluun. Kiireellisissä tapauksissa ota heti yhteyttä lääkäriin/sairaalaan.
Varkaus/ryöstö/murto
Tee heti ilmoitus paikalliselle viranomaiselle tai poliisille. Toimita vahinkoilmoitus Goudalle tarvittavien tositteiden kanssa (kadonneen omaisuuden kuitit ym). Pahoinpitelyn sattuessa liitä mukaan lääkärinlausunto.
Matkatavaroiden myöhästyminen
Ilmoita tavaroiden myöhästymisestä vastuussa olevalle kuljetusyhtiölle. Sinun tulee saada heiltä vahinkoilmoitus (PIR-raportti), joka vahvistaa myöhästymisen. Toimita vahinkoilmoitus Goudalle tarvittavien tositteiden kanssa (PIR-raportti).
Julkisen kulkuneuvon myöhästyminen
Toimita tosite myöhästymisestä vastuussa olevalta kuljetusyhtiöltä. Toimita palattuasi matkalta vahinkoilmoitus Goudalle tarvittavien tositteiden kanssa (myöhästymistodiste).
Onko sinulla Goudan peruutusvakuutus?
Onko sinulla peruutusturvavakuutus reittilentoja varten? Jos sairastut tai et muusta syystä voi osallistua matkalle ota ensiksi yhteyttä Apollomatkojen virkailijaan ja peruuta matka. Ole tämän jälkeen yhteydessä Goudan korvauspalveluun niin aloitamme vahinkotapahtuman käsittelyn.
Yhteystiedot
Äkillisen sairauden tai tapaturman sattuessa saat heti apua olemalla yhteydessä hätäkeskukseemme:
Goudan Hätäkeskus (24 tunnin palvelu)
A.C Meyers Vænge 9
2450 København SV
Danmark
Puh: + 45 33 15 60 60
Faksi: + 45 33 15 60 61
Sähköposti: assistance@gouda.dk